Γράφοντας βιβλίο 1. Μαρίνα Κουρμπέλα: Vorfreude

 


pelazkarab@gmail.com- 30.7.2024,11.37μμ

 

 Οι Γερμανοί, όταν αρχίζουν προετοιμασίες π.χ, για διακοπές αναφέρονται,συχνά στην Vorfreude.

Στα Ελληνικά θα λέγαμε Προχαρά. Μια χαρά που σου δίνει η προσμονή για κάτι καλό.

Δε γνωρίζω, ακόμη αν θα πάω διακοπές,πότε, πως και λοιπα, αλλά σήμερα, αντιλήφθηκα, πως κάπως αρχίζω να προετοιμάζομαι, και χάρηκα.

Στο Σούπερ Μάρκετ που πήγα το μεσημέρι να αγοράσω για μια παραγγελία, 'άρχισα να ψάχνω πράγματα που παίρνω μαζί μου, όταν πάω διακοπές. Και αντί να τελειώσω σε μισή ώρα. ξεχάστηκα.

Όταν γύρισα στο σπίτι, τα παρατηρούσα με ενδιαφέρον και μαζί με δώρα που μου έχουν κάνει  τα τοποθέτησα για τις διακοπές.

Ένιωσα και νιώθω αυτήν την προχαρά, και ας μην υπάρχει,ακόμη πρόγραμμα για το πότε, και πώς.

Βέβαια, έχω και τη συνήθεια να αναζητώ τρόπους για να διώχνω κακοδιαθεσίες και παρόμοια, και να χαίρομαι.΄Τα καταφέρνω προσφέροντας χαρά, η κάνοντας κάτι και για μένα, με πολύ μικρά πράγματα.

Μια ημέρα  αγόρασα ένα ωραίο φλιτζάνι. Ακόμη και σήμερα, όταν το χρησιμοποιώ χαμογελάω. Θυμάμαι τη χαρά που μου έδωσε.

Εκεί που τα πράγματα δυσκολεύουν πολύ, είναι, 'οταν συμβεί να σκεφθώ με παράπονο. έστω και πολύ λίγο και για πολύ λίγο για δικό μου πρόσωπο.Η σκέψη πως μπορεί να στενοχωρηθεί από αυτό, 'με κάνει να νοιώθω άσχημα! Ανυπόφορα 'ασχημα!

Δεν αντέχω όταν στενοχωρούνται εξαιτίας μου.Να χαίρονται. Από δική μου αιτία, ή άλλη.

Αν είναι ξένοι άνθρωποι, δε μπορώ να γνωρίζω πώς και τι, γιατί δεν υπάρχει καμία προσωπική επικοινωνία.

 Προσπαθώ να μη βλάπτω και να προσφέρω όπου, και όπως μπορώ.


 



 

 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Προστασία των δημοσιογράφων και των υπερασπιστών των ανθρωπίνων δικαιωμάτων από αβάσιμες ή καταχρηστικές δικαστικές διαδικασίες.