Σας παρακαλώ, θα ήθελα να νοικιάσω έναν Αγαποδότη!

 

"Ο Αγαποδότης" Η Αλλη Μορφή της Ζωής.  Γράφει η Μαρίνα Κουρμπέλα


pelazkarabo@gmail.com - 19 Mαίου, 2022,1,07μμ


Σας παρακαλώ, θα ήθελα να νοικιάσω έναν Αγαποδότη!

Εσείς; Ρώτησε με απορία η υπάλληλος, παρατηρώντας τον κομψό, νεαρό κύριο που στεκόταν μπροστά της

.Ναί. Τον χρειάζομαι για τη Μητέρα μου. Εγώ, δηλαδή εμείς, η Γυναίκα μου και εγώ δε χρειαζόμαστε, ακόμη. Οσο τα εγγονάκια είναι μικρά, είμαστε καλά. Παχνίδια, αγκαλίτσες κατουράκια, πάνες .χαμός.

Παππούς εγώ, Γιαγιά η Γυναίκα μου, με τά ενδιαφεροντά μας ζωντανά, και στη σκέψη της, ακόμη, όταν δεν είμαστε μαζί, λαχταράω. Οπως, όταν πρωτογνωριστήκαμε.

Μακάρι να μη χρειαστείτε ποτέ. εσείς, Αλλωστε, άν χρειαστείτε μετά  από χρόνια, όσα χρόνια, οι τιμές θα έχουν φτάσει στα ύψη. Ο νόμος της αγοράς, βλέπετε. Τα αφεντικά βλέπουν τους Αγαποδότες να μειώνονται και η ζητησή τους να μεγαλώνει και δε χάνουν την ευκαιρία. Δίνουν και κάτι παραπάνω στους Αγαποδότες, που ποτέ δε ζητάνε, και κάτι ψίχουλα και σε μας.

Τώρα εσείς. Η Μητέρα σας είναι στο κρεββάτι, η σηκώνεται.

Είναι μια χαρά από σωματική υγεία. Αλλά τι να σας πώ.Κάθε φορά, ενώ μου ζητάει δυό και τρείς  φορές στο τηλέφωνο, να με δεί, μόλις με αντικρύσει βουρκώνει. Τα μάτια της μεγαλώνουν και το βλέμμα της, ίδια,η εικόνα της θλίψης . Λες και ξέχασε το χαμόγελο. Πάει.

 Τι θέλεις Μανούλα να σου φέρω;

Τίποτα παιδάκι μου. Εσέίς να είσαστε καλά.

 Θέλεις να μείνεις μαζί μας, η να μενεις, κάθε τόσο, μαζί με τη Μαριγώ;

Οχι παιδάκι μου. Καλά είμαι. Είναι ωραίο το σπιτάκι μας.

Κάθε φορά τα ίδια.Και κάθε φορά ζητάει να της φέρει η Μαριγώ μια κουβέρτα. Χειμώνα, καλοκαίρι

Η Μαριγώ τι είναι, αδελφή σας;

Οχι. Είναι η γυναίκα που την προσέχει, καλού κακού. 

Και ο Αγαποδότης ;

Τον χρειάζεται και η Μαριγώ. Αυτή μου έδωσε την ιδέα. Μια άλλη κυρία της είπε ότι  ο Αγαποδότης βοηθάει πολύ.

Πήγα και τη βρήκα.Τους βρήκα, ήθελα να πω. Χαρά και πανυγήρια . Η Γιαγιά διάβαζε δυνατά από ένα βιβλίο,  ο Αγαποδότης τη διόρθωνε, κάθε τόσο, και η Καλιόπη,η γυναίκα που κάνει παρέα στη Γιαγιά'εφτιαχνε καφέ για τους τρείς.. Γέλια, πειράγματα.Λες και ήταν όλοι μια οικογένεια. 

Ξέρω, ξέρω. Για αυτό είναι περιζήτητοι. Περνάνε οι δυό μήνες, που,συνήθιως,  τους νοικιάζουν,  και μετά  θέλουν να τους νοικιάσουν για ένα χρόνο. 

Εμεινα, περίπου δυό ώρες. Το μεσημέρι καθάρισα μαζί τους σέληνο που έφτιαξαν μαγειρευτό. Πλύναμε τά βάζα για τά λουλούδια. Βρήκαμε στην Τηλεόραση μια εκπομπή για το τι καλό γίνεται στην Ελλάδα από αγρότες, επιστήμονες, εμπόρους και τέτοια. Χρήσιμα, καλά και πολλά.

Οταν έφυγα είμαστε φίλοι. Δεν κατάλαβα, τι ακριβώς είχε γίνει και ήμουν, έτσι χαρούμενος Αλλά ούτε ήθελα να ψαξω την αιτία.. Ενοιωθα ελαφρύς. Οπως ένοιωθα στα παιδικά μου χρόνια.. Τα 'ειπα στη Γυναίκα μου και συμφωνήσαμε να νοικίάσουμε έναν Αγαποδότη για μισό χρόνο, και βλέπουμε.

Θέλετε να είναι ο Αγαποδότης άντρας, η γυναίκα;

Οπως εσείς προτείνετε για τη Μητέρα μου. Ας κλείσουμε τώρα που ήρθα, να πληρώσω κιόλας, και να να ρωτήσω την ίδια τι θα ήθελε. Χρειάζεται, άλλωστε να της μιλήσω για το θέμα. Για την Παρέα+. Εχω και στήριγμα τη Μαριγώ που είχε την ιδέα, και όλα θα πάνε καλά. Θα σας ενημερώσω άμεσα΄

Το σπίτι, που μένει η Μητέρα μου, είναι μεγάλο. Δε χρειάζεται να γίνουν διαρρυθμίσεις, Θα έχει τον δικό του, άνετο χώρο ο Αγαποδότης.

Ωραία. Θα υπογράψουμε το συμφωνητικό ενοικοίασης,με δυνατότητα  δίμηνης παράτσης του χρόνου που ζητήσατε

Ναί. Αλλά πριν φύγω σας παρακαλώ να μου πείτε, με την εμπειρία που έχετε, τί έχουν οι Αγαποδότες και βοηθάει  τόσο πολύ τους ανθρώπους, που κάνουν παρέα.

Μου λένε, πώς όταν τους κοιτάζουν οι Αγαποδότες, αμέσως χαμογελάνε. Το καλοκαίρι νοιώθουν μια πολύ γλυκιά δροσιά, και το χειμών μια όμορφη ζεστασιά

Μαρίνα Κουρμπέλα    Blog: pelazkarabo.Blogspot.com

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γιορτάζουν,σήμερα: ο Άγιος Μιχαήλ ο Χωνιάτης, Μητροπολίτης Αθηνών, Ο άγιος Ανδρέας, αρχιεπίσκοπος Κρήτης,καιι...

Προστασία των δημοσιογράφων και των υπερασπιστών των ανθρωπίνων δικαιωμάτων από αβάσιμες ή καταχρηστικές δικαστικές διαδικασίες.